kärlek vid sista ögonkastet.

Tisdag och jag lovade mig själv att inte jobba förns onsdag!
men ändå sitter jag och ska dra till Fjärilsgatan straxt.
så är det, vi har inte gjort nåt vettigt idag.. jag, alex & dan har hängt bara.
kanske lika bra att tjäna lite pengar istället!
jag är ju ändå ledig imorn!
Hoffmaestro & chraa ska komma till Norrköping o jag är lite sugen att gå dit, blir nog så!




Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana!
För det blir så ibland, jag vet
det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel, passionerat
men okontrollerat, ha, idioter
Och jag vill bara känna hur det känns
tänka tillbaka bara minnas & vara konsekvent
Våra stunder vi hade, tankar idéer
din lukt i din nacke, pussar och skrattar

För hon var bäst, försök & överträffa det Ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!


Kommentarer
Postat av: linda

jag vet typ allt om dig efter resan!

2010-03-09 @ 16:35:56
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: frida

hahaha det var ju självklart inte min syster som sa det där...

2010-03-09 @ 16:37:52
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0