FUCK YOU C O O P !

Nu är jag trött på att jobba, jag trodde det skulle va kul.. men det är tråkigt, skit trisst att jobba med något man verkligen inte bryr sig ett piss om! Ge mig ett intressant jobb med möjligheter att avancera till något man vill!
Eller, ge mig bara pengar.. Idag har jag jobbat till 2115, och fuck me för jag ska jobba imornbitti! det skulle inte facket gilla men fuckit! I NEED MONEY!

Nu ska Dan dra en pokerkväll påstår han, men det kommer aldrig hända, för han är fattig.. möjligt klädpoker, men det vore bögigt eftersom vi bara är killar här!

Nu ska jag laga nudlar !

slakthusstämning, jag roar mig i baren!

Kommentarer
Postat av: Frida

ofta alex skriver till min syrra när jag sa att det va från mig i nästa kom' !!!!!

2010-03-11 @ 02:15:35
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0