Mitt hjärta pumpar tills den dagen det får punka.

Shame on a nigga!

Yeah vi gick all in igår.. fuckade ur totalt.. som vanligt för mycket dricka o för lite omdömme slutar med att vi har deeptalk på trädgårdsgatan. det var trevligt.. vi är nu tightare än nånsin o jag vet nu mer än jag egentligen skulle vilja om både Ludwig och Alexander :D men det är hemligheter! så fuck you.

Idag har vi erfarat Sveriges förlust mot slovakien, det var tufft! men ingen räknade väl riktigt med ett OSguld?
Nu är det bara att se fram mot fotbollsVM i sommar, eller nää just det.. vi är för dåliga Danmark knep ju vår plats.. dom har ju lite mer än hälften så många invånare som oss så det är ju vettigt.. eller aa.. det blir iaf inget VM guld i fotboll heller.. det enda svenskar kan är ju att åka skidor.. och det är ju kul??

Nu ska jag nog sova, stockholm imorn med Dan.



Läser ni det här är ni sexmissbrukare.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0