back on track?

Från och med idag återupptar vi (jag) vårt bloggande.

Men just när jag ska börja skriva inser jag att jag inte har något att skriva om.
eller, jag skulle kunna skriva om vår inflyttningsfest som spårade ur, eller om hur vi renoverat klart och att duschen är helt klar, eller om att Lina är i Mexico i typ 13 dagar till?, eller om att jag ska på träning om nån timme.. eller att Rörström ALDRIG skriver i bloggen.. men jag orkar inte!

Jag funderar på att starta en ny blogg som heter "imwithoutalex", men det känns som att jag skulle sno den här bloggens hela koncept.......................

Idag har varit lite bergodalbana, vaknade med att få ett mms från Lina i Mexico (hon hade fått med allt sevärt i mexico på en o samma bild, säkert Gunilla som lärt dig fota?) . Sen hämta min bror mig och vi tog en sväng till onoff, o sen coop. Väl hemma har jag inte gjort så mycket alls.. städat..? nu äter jag inför min träning, äckligt äre! spagetti o bacon... ska fucka ur på träningen och ha som mål att inte passa bollen mer än, vad ska vi säga? 2 gånger... det blir nog bra!

titta vad mycket man skriver när man skriver bara för att skriva!
läser du det här är du bög!
PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Hella

då är jag bög =D

2010-02-17 @ 18:21:09
Postat av: Bob

Avgå Styrelsen!

2010-02-24 @ 19:57:39
Postat av: Alexander S

Klart du är bög helena.. och bob, du kan avgå...

2010-02-25 @ 23:16:55
Postat av: Frida

det värsta är att jag vet vad sevärdigheterna va och att jag var väggivägg när hon fotade. Ni är så snuskiga!

2010-03-06 @ 14:09:15
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0